Everything about اقساط

Wiki Article

نازآفرين گفت: ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ بسیار عالی و کامل بود

کامپوزیت راه خوبی برای ترمیم مشکلات جزئی دندان است و افرادی با مشکلات شدید دندانی یا بیماری‌های لثه و فک کاندیدای مناسبی برای این تکنیک نیستند.

دندانپزشک شخصی است که در درمان، تشخیص و پیشگیری از بیماری‌ها و مشکلات دندان‌، لثه‌ و دهان متخصص است. یک دندانپزشک خوب می‌تواند در تشخیص و درمان انواع مشکلات دندانی از جمله ترمیم دندان‌ها، درمان ریشه‌کانال، ارتودنسی و اجرای جراحی‌های دندانی به شما کمک کند.

در حال حاضر چند طراحی برای اباتمنت استاندارد وجود دارد.

کامپوزیت مستقیم دندان می‌تواند در این موارد مورد استفاده قرار گیرد:

نظرات درباره کامپوزیت دندان رجب گفت: ۱۴۰۲/۰۵/۰۶ در ۰:۴۵ ق٫ظ خوب و عالی فقط نتیجه اینه که فقط باید درآمد و پول خوب داشت ،تا انتخابمون راحتتر بشه،بی مایه فطیره،،،،!!!!

همچنین برای اصلاح نامرتبی دندان با کامپوزیت یا بستن فاصله بین دندان‌ها با کامپوزیت، باید به‌شدت این ناهنجاری‌ها توجه کرد. در صورت شدید بودن این مشکلات، ارتودنسی گزینه بهتری است.

میزان معایب و حتی عوارض ناشی از کامپوزیت کردن دندان‌ها تا حدود زیادی به مراقبت‌های بعد از کامپوزیت بستگی دارد.

در برخی موارد هزینه های دیگری برای کشیدن دندان و بازسازی استخوان به هزینه اضافه می شود.

نکته حائز اهمیت بعدی در مقایسه کامپوزیت دندان و لمینت دندانی، میزان مقاومت این روکش‌ها در برابر تغییر رنگ و لکه‌دار شدن است. روکش‌های پرسلن مورداستفاده در لمینت‌های دندانی در مقایسه با کامپوزیت‌ها کمتر مستعد لکه‌دار شدن هستند و معمولا دوامشان نیز بیشتر است.

مهارت و آموزش مورد نیاز: نتایج موفقیت‌آمیز در پر کردن کامپوزیت مستقیم مربوط به مهارت‌های دندان پزشک و روش قرار دادن است.

همیار دکترِتو گفت: ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ در ۹:۲۵ ق٫ظ سپاس از همراهی شما.

علاوه بر این، آنها را بر اساس here برند سازنده هم دسته‌بندی می‌کنند. سارماکو شناخته‌شده‌ترین برند کامپوزیت است که یک محصول سوییسی است.

بخاطر چنین مسائلی است که توصیه اکید این است که برای ترمیم و بازسازی دندان ها خود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه شود که از دندانپزشکان متخصص و مجرب بهره میبرد.

Report this wiki page